26 Haziran 2016

Zaranın Söylediği Nerede Bitecek Benim Hayatım Şarkısı Kimin?

Zaranın Söylediği Bir Meçhule Döndü Benim Hayatım Şarkısı Kime Ait?
Zara şarkısı nerede bitecek benim hayatım kimin bestesi
Zara Benim Hayatım 2016

BENİM HAYATIM (Nerede Bitecek Benim hayatım) SÖZLERİNİN TAMAMI
Uzaktan görenler mesut sanıyor
Bilmezler gözlerim her gün ağlıyor
İçimde dinmeyen yaram kanıyor
Bir meçhule döndü benim hayatım
Geceyi yaşarım doğmaz güneşim
Zamansız küllendi yanan ateşim
Yarına çıkarmı bilmem gidişim
Mevsimsiz sarardı benim hayatım
Işıklar altında sönmüş gibiyim
Dostların içinde yalnız biriyim
Bilinmez yollara girmiş gibiyim
Nerede bitecek benim hayatım
Yorgunum dertliyim yürek dayanmaz
Mutsuzum desem de kimse inanmaz
Maziyi ararım böyle yaşanmaz
Çekilmez çiledir benim hayatım

Benim Hayatım Şarkısı Hakkında Bilgi
Benim Hayatım Şarkısını Kim Söylüyor: Zara
Benim Hayatım Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Şakir Askan
Benim Hayatım Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Burhan Bayar
Benim Hayatım Şarkısının Aranjörü Kim: Selim Çaldıran
Benim Hayatım Şarkısının Klip Yönetmeni Kim: Kemal Başbuğ
Müzik Şirketi: Poll Production

Sanatçı Zara Kimdir? Zara Hakkında Kısa Bilgi 
Zara'nın doğum tarihi: 15 Ocak 1976
Zara'nın doğum yeri: İstanbul
Zara aslen nereli: Adıyaman
Zara'nın gerçek adı: Neşe Yılmaz
Zara isminin anlamı: Çok asil güzel uysal güzel.
Zara'nın burcu: Oğlak
Zara'nın burcunun özellikleri: Oğlak burcu olanlar hayata ya çok erken başlar yada hayata çok geç kalırlar. Oğlaklar kendinden emin ve güçlüdürler. Sevgi ve ilgiye özlem içinde olurlar. Oğlaklar aşırı hassastır duygularını dışa vuramazlar. Çok titiz ve olayları çok ciddiye alırlar. Oğlakların mizahi yönleri çok gelişmiştir. Espiriyi çok iyi algılar ve çok iyi espiri yetenekleri vardır. Oğlaklar doğal olmayan hiç bir şeyden hoşlanmazlar hatta nefret ederler. Oğlaklar sabırlıdırlar. Oğlak burcunda doğanlar kıvrak zekaya sahiptirler ani bir durum karşısında zekice savunmasını yapar.