18 Temmuz 2016

Ajda Pekkanın Dünya Dönüyor Atlı Karınca Dönüyor Şarkısının Sözleri Kimin?

ajda pekkanın dünya durmadan dönüyor sözleri
Dünya Dönüyor Sözü Sözleri
Ajda Pekkanın Şarkısı Dünya Durmadan Dönüyor Dönüyor Söz Müzik Kimin?

Ajda Pekkan Dünya Dönüyor Sözleri
Atlı karınca dönüyor dönüyor
Dünya durmadan dönüyor dönüyor
Yalnız dönmeyen bana sensin
Bekliyorum hep sen neredesin.

Çiçekler güneşe dönüyor dönüyor
Dünya durmadan dönüyor dönüyor
Yalnız dönmeyen bana sensin
Bekliyorum hep sen neredesin.

Bir haber de mi gönderemezdin
Hiç değilse bileyim sen nerdeydin
Yoksa sen kalpsiz miydin
Yoksa kalbin elbet dönemezdin.

İçmişim başım dönüyor dönüyor
Ayrılanlar hep dönüyor dönüyor
Yalnız dönmeyen bana sensin
Bekliyorum hep sen neredesin.

Dünya Dönüyor Şarkısı Hakkında Bilgi
Dünya Dönüyor Şarkısını Kim Söylüyor: Ajda Pekkan
Dünya Dönüyor Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Fecri Ebcioğlu
Dünya Dönüyor Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Marc Aryan
Dünya Dönüyor Şarkısını Düzenlemesi Kimin: ?
Dünya Dönüyor Şarkısının Klip Yönetmeni Kim: ?
Müzik Şirketi: Regal Plak

Sanatçı Ajda Pekkan Kimdir Ajda Pekkan Hakkında Kısa Bilgi
Sanatçı Ajda Pekkanın Tam Adı: Ayşe Ajda Pekkan
Ajda Pekkanın doğum tarihi: 12 Şubat 1946
Ajda Pekkanın doğum yeri: İstanbul
Ajda isminin anlamı: Filiz, sürgün, çentik olan nesne.
Ajda ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Ajda Pekkanın Burcu: Kova