01 Temmuz 2016

Cem Yıldızın Söylediği Üflediler Söndüm Karanlıkta Gönlüm Şarkısı Kimin?

cem yıldız üflediler söndüm sözü sözleri
Cem Yıldız Üflediler Sözü Sözleri
Cem Yıldızın Şarkısı Üflediler - Bak İçime Gör Beni Söz Müzik Kimin?

Üflediler (İstemezsen Bu Aşkı Otur Baştan Yaz Beni) SÖZLERİNİN TAMAMI
Üflediler söndüm
Karanlıkta gönlüm
Hiç bilmezdim ama
Derindeymiş pek derdim
Bak içime gör beni
Tut elimden yak beni
İstemezsen bu aşkı
Otur baştan yaz beni
Aklım nasıl şaşkın
Sevdam deli taşkın
Sen görmezsin ama
Narındayım ben aşkın
Bak içime gör beni
Tut elimden yak beni
İstemezsen bu aşkı
Otur baştan yaz beni

Üflediler Şarkısı Hakkında Bilgi
Üflediler Şarkısını Kim Söylüyor: Cem Yıldız, Olgun Şimşek, Ebru Gündeş
Üflediler Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Neşe Şen
Üflediler Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Cem Yıldız
Üflediler Şarkısının Aranjörü Kim: -
Üflediler Şarkısının Klip Yönetmeni Kim: -
Müzik Şirketi: Kalan Müzik

Sanatçı Cem Yıldız Kimdir? Cem Yıldız Hakkında Kısa Bilgi
Cem Yıldız'ın doğum tarihi:1970
Cem Yıldız'ın  doğum yeri:Erzincan
Cem isminin anlamı: Büyük İskender'in lakabı, hükümdar, şah, Fatih Sultan Mehmed'in Çiçek Hatundan olan Oğlu Cem Sultan, İran mitolojisinde şarabı bulan, Alevilerin Bektaşilerin cemaatle beraber yaptığı kurallara bağlanmış ibadet.
Cem Yıldız'ın  Burcu:-