08 Ağustos 2016

Koray Avcının Söylediği Unutamam Seni Şarkısının Sözleri Kimin?

koray avcı gün gelirde beni unutursun demiştin sözü sözleri müziği kimin
Unutamam Seni Sözü Sözleri
Koray Avcının Şarkısı Unutamam Canım Unutamam Seni Söz Müzik Kimin?

Koray Avcı Unutamam Seni Sözleri
Gün Gelir De Beni Unutursun Demiştin
Kalbimdeki Bu Derdi Uyutursun Demiştin
Ne Ben Seni Unutabildim
Ne Bu Derdimi Uyutabildim
Ne Bu Gönlümü Avutabildim
Unutamam Canım
Unutamam Seni
Unutamam Gülüm
Unutamam
Aşkını Çekerim Geleceksin Diyerek
Kalbimdeki Bu Derdi Sileceksin Diyerek
Ne Ben Seni Unutabildim
Ne Bu Derdimi Uyutabildim
Ne Bu Gönlümü Avutabildim
Unutamam Canım
Unutamam Seni
Unutamam Gülüm
Unutamam.

Şiir Kısmı
Bende içiyorum sen gibi
Bir gözüm seyrederken yalnızlığını
öbür gözümle gülüyorum
Geberir diye beklediğim öfkeme inat durduruyorum yüreğimi
Bende içiyorum sen gibi
Zaten, içmesem de içmiş gibi yapıyorum
Aynı eylemi bir eyleme bağlamadan savaşır gibi değil de
dimdik ayakta, savunmadan geçiyorum
Bende içiyorum sen gibi
Toprak kokusu burnumla sevişirken
saclarını papatyalara armağan ediyorum
Hediye ettiğim her parçamı toplamadan, içip sıçıyorum
Evet bende içiyorum, hem de en fazlasından
Yiğitler masasından dirseğimden dökülen kolumu yumruk yumruğa
tezgahı delip deşer gibi
Bende içiyorum sen gibi
Tıpkı gözlerinde bıraktığım eski resimler gibi

Unutamam Seni Şarkısı Hakkında Bilgi
Unutamam Seni Şarkısını Kim Söylüyor: Koray Avcı ve çeşitli sanatçılar
Unutamam Seni Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Şekip Ayhan Özışık
Unutamam Seni Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Şekip Ayhan Özışık
Unutamam Seni Şarkısını Düzenlemesi Kimin:
Unutamam Seni Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:
Müzik Şirketi: Dokuz Sekiz Müzik

Sanatçı Koray Avcı Kimdir Koray Avcı Hakkında Kısa Bilgi
Koray Avcının doğum tarihi: 1 Ocak 1990
Koray Avcının doğum yeri: Ankara (Aslen Erzincan)
Koray isminin anlamı: Ateşli, canlı, hareketli erkek, iyice kor rengine gelen ay.
Koray ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Koray Avcının Burcu: Oğlak