12 Ağustos 2016

Koray Avcının Söylediği Yakarım Geceleri Şarkısının Sözleri Kimin?

ellerimi tutmazsan gülüm yakarım geceleri sözleri kime ait
Yakarım Geceleri Sözü Sözleri Kime Ait?
Koray Avcının Şarkısı Ellerimi Tutmazsan Gülüm Yakarım Geceleri Söz Müzik Kimin?

Koray Avcı Yakarım Geceleri Sözleri
Bu aşkın nüshası rüzgarlarda
Aslı bende kalacak
Bizi hasret saracak
Bulutlar çıldıracak
Ayrılık başımı döndürüyor
Kavuşmayı özlettin
İntiharlar kuşandım
Bu aşkı sen kirlettin
Geçtim borandan kardan
Yitirdim bahçeleri
Ellerimi tutmazsan gülüm
Yakarım geceleri
Bu aşkın nüshası rüzgarlarda
Kahrı bende kalacak
Sende ihanet gülüm
Bende matem kalacak
Bu aşkın efkarı şarkılarda
Yüzün bende solacak
Bizi zaman yenecek
Ve anılar kalacak
Geçtim borandan kardan
Yitirdim bahçeleri
Ellerimi tutmadın yar
Yatamam geceleri

Yakarım Geceleri Şarkısı Hakkında Bilgi
Yakarım Geceleri Şarkısını Kim Söylüyor: Koray Avcı
Yakarım Geceleri Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Yılmaz Odabaşı
Yakarım Geceleri Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Ahmet Kaya
Yakarım Geceleri Şarkısını Düzenlemesi Kimin: Can Güngör
Yakarım Geceleri Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:
Müzik Şirketi: Dokuz Sekiz Müzik

Sanatçı Koray Avcı Kimdir Koray Avcı Hakkında Kısa Bilgi
Koray Avcının doğum tarihi: 1 Ocak 1990
Koray Avcının doğum yeri: Ankara (Aslen Erzincan)
Koray isminin anlamı: Ateşli, canlı, hareketli erkek, iyice kor rengine gelen ay.
Koray ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Koray Avcının Burcu: Oğlak