10 Ağustos 2016

Koray Avcının Söylediği Yanımda Sen Olmayınca Şarkısının Sözleri Kimin?

tedirginim huzursuzum yanımda sen olmayınca şarkısını kim söylüyor
Yanımda Sen Olmayınca Sözü Sözleri
Koray Avcının Şarkısı İnsaf Yok Vicdan İzinde Yanımda Sen Olmayınca Söz Müzik Kimin?

Koray Avcı Yanımda Sen Olmayınca Sözleri
Bugün hiç tadım tuzum yok
Üstelik çok huysuzum
Tedirginim huzursuzum
Yanımda sen olmayınca
Gel yine başım belada
Beni bul karakollarda
Adım yazar zabıtlarda
Yanımda sen olmayınca
Gel yine faili meçhul
Adım polis telsizinde
İnsaf yok vicdan izinde
Yanımda sen olmayınca
Çıkıp sana geldiğimi
Anlattım anlamadılar
Faili meçhul yıktılar
Yanımda sen olmayınca

Yanımda Sen Olmayınca Şarkısı Hakkında Bilgi
Yanımda Sen Olmayınca Şarkısını Kim Söylüyor: Koray Avcı
Yanımda Sen Olmayınca Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: İlyas Keçeci
Yanımda Sen Olmayınca Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: İlyas Keçeci
Yanımda Sen Olmayınca Şarkısını Düzenlemesi Kimin: Göksun Çavdar
Yanımda Sen Olmayınca Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:
Müzik Şirketi: Dokuz Sekiz Müzik

Sanatçı Koray Avcı Kimdir Koray Avcı Hakkında Kısa Bilgi
Koray Avcının doğum tarihi: 1 Ocak 1990
Koray Avcının doğum yeri: Ankara (Aslen Erzincan)
Koray isminin anlamı: Ateşli, canlı, hareketli erkek, iyice kor rengine gelen ay.
Koray ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Koray Avcının Burcu: Oğlak