20 Ağustos 2016

Oğuzhan Uğurun Söylediği Madımmı Türküsünün Sözleri Kimin?

ben seni bu yollardan kurtarmadımmı sözleri kime ait kim yazdı
Madımmı
Sözü Sözleri Kime Ait?
Oğuzhan Uğurun Türküsü Sen Beni Üzmekten Sıkıl Madınmı Söz Müzik Kimin?

Oğuzhan Uğur Madımmı Sözleri
Aynaya bakınca anlayacaksın
Sen yalnız kalınca ağlayacaksın
O küçük ellerin üşüyüp yazda
Sen beni o zaman arayacaksın
Hiç kimse duymayıp sesini başka
Halini sormayıp seni tek başına
Bırakıpta hayat gelince bana
Sen beni o zaman anlayacaksın
Ben seni bu yollardan kurtarmadım mı
Düştüğün çukurlardan çıkarmadım mı
Korktuğun karanlıktan kalbime alıp
Ben seni herkesten sıkılmadım mı
Sen bana yine böyle yüzünü asıp
Ettiğin yeminleri yerlere atıp
Hiç birşey söylemeden gidiyorsun ya
Sen beni üzmekten sıkılmadım mı

Madımmı Şarkısı Hakkında Bilgi
Albüm Adı: Madım Mı
Albüm Yılı: 2016
Madımmı Şarkısını Kim Söylüyor: Oğuzhan Uğur
Madımmı Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Ahmet Çelenk
Madımmı Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Ahmet Çelenk
Madımmı Şarkısını Düzenlemesi Kimin: Oğuzhan Uğur
Madımmı Şarkısının Klip Yönetmeni Kim: Oğuzhan Uğur
Müzik Şirketi: Dokuz Sekiz Müzik

Sanatçı Oğuzhan Uğur Kimdir Oğuzhan Uğur Hakkında Kısa Bilgi
Oğuzhan Uğur Nereden Mezun: Akdeniz Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Fotoğraf Bölümü
Oğuzhan Uğurun Müzik Tarzı: Türkü
Oğuzhan Uğurun doğum tarihi: 29 Ocak 1984
Oğuzhan Uğurun doğum yeri: Ankara
Oğuzhan isminin anlamı: Güçlü kuvvetli hükümdar, yiğit han, hakan, Oğuz boylarının efsanevi kahramanı.
Oğuzhan İsmi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Oğuzhan Uğurun Burcu: Kova