31 Ağustos 2016

Serdar Ortaçın Söylediği Harap Şarkısının Sözleri Kimin?

etrafım harap içim harap sözleri kime ait sözlerini kim yazdı
Harap
Sözü Sözleri Kime Ait?
Serdar Ortaçın Şarkısı Etrafım Harap İçim Harap Söz Müzik Kimin?

Serdar Ortaç Harap Sözleri
Ben gidiyorum, korkma sen yaralı ceylan.
Tut elimi, tut son defa.
Ne zaman bitecek aşk acısı?
Neyin izleri bu, ne yarası?
Hadi dön bebeğim, meleğim.
Etrafım harap, içim harap.
Aşk acısı benim, yarası benim.
Tadını sen al, ben hiç alamam.
Yaralı gözüm, dön iki gözüm.
Bana geri dön, sana kıyamam.
Niye kanasın, kime yarasın?
Sen unutasın.
Meleğimi verin, ben unutamam.

Harap Şarkısı Hakkında Bilgi
Albüm Adı: Gıybet
Albüm Yılı: 2016
Harap Şarkısını Kim Söylüyor: Serdar Ortaç
Harap Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı:Serdar Ortaç
Harap Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Suat Aydoğan
Harap Şarkısını Aranjesi Kimin: Suat Aydoğan
Harap Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:
Müzik Şirketi: Emre Müzik

Sanatçı Serdar Ortaç Kimdir Serdar Ortaç Hakkında Kısa Bilgi
Serdar Ortaç'ın Tarzı: Pop - Elektronik
Serdar Ortaç'ın doğum tarihi: 16 Şubat 1970
Serdar Ortaç'ın doğum yeri: İstanbul
Serdar isminin anlamı: Kumandan, komutan, başkumandan, başbuğ, Osmanlı'da serdarı ekrem ünvanı.
Serdar ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Serdar Ortaç'ın Burcu: Kova