27 Ağustos 2016

Yasemin Morinin Söylediği Çınar Şarkısının Sözleri Kimin?

o bir çınar bir yağmur delisi kim söylüyor sözleri kime ait kim yazdı
Çınar
Sözü Sözleri Kime Ait?
Yasemin Morinin Şarkısı O Bir Çınar Bir Yağmur Delisi Söz Müzik Kimin?

Yasemin Mori Çınar Sözleri
O bir çınar
Bir yağmur delisi
Ulu dallarına bir damla kayra
Açılır heybetli kollar açılır
Açılır da masmavi günlere karışır
Onun ağzından bir yel duysan
Onun kollarında bir gün uyusan
Yerde de gökteki gibi tılsım uzanır
Gözlerini açtığında seslere boyanır
Sırlı gözler bana değdi
Kalbime doğru değen meydi
Kollarını bana eğdi
Gecenin ayazında harladı alevi
Göklere de senin gibi bir dilber gerekir
Harlanır ateşi başıma dolanır
Aşığın oldum bu geçici yerde
Öbüründe bırakmam peşini götür beni de
Al benim olan al senin olsun
Karışırım son yuduma karafın dolsun
O bir çınar büyüyor büyüyor

Çınar Şarkısı Hakkında Bilgi
Albüm Adı: Finnari Kakaraska
Albüm Yılı: 2015
Çınar Şarkısını Kim Söylüyor: Yasemin Mori
Çınar Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Yasemin Mori
Çınar Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Yasemin Mori
Çınar Şarkısını Düzenlemesi Kimin: Can Çankaya
Çınar Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:
Müzik Şirketi: Dokuz Sekiz Müzik

Sanatçı Yasemin Mori Kimdir Yasemin Mori Hakkında Kısa Bilgi
Yasemin Morinin Tam Adı: Yasemin Aygün Savgı
Yasemin Morinin Müzik Tarzı: Bağımsız Rock, Alternatif Rock
Yasemin Morinin doğum tarihi: 4 Mart 1982
Yasemin Morinin doğum yeri: Balıkesir
Yasemin isminin anlamı: Beyaz kırmızı sarı renklerde olan kokulu çiçek açan bir ağaçcık.
Yasemin İsmi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Yasemin Morinin Burcu: Balık