27 Ağustos 2016

Yasemin Morinin Söylediği ElimTetikte Şarkısının Sözleri Kimin?

elim tetikte vursam kendimi yokuşlara sözleri kime ait kim yazdı
ElimTetikte
Sözü Sözleri Kime Ait?
Yasemin Morinin Şarkısı Elim Tetikte Vursam Kendimi Yokuşlara Söz Müzik Kimin?

Yasemin Mori Elim Tetikte Sözleri
Elim tetikte
Yalnız kurtlar şehirde
Ne var kahvemin içinde
Sisler çöktü üstüme
Yürüyorum kim tutacak kim fırlatacak kim vuracak beni
Dönüyorum takla güvercinlerin hep bir önceye döndüğü gibi
Dönüyorum tüm şehir altımda ufalanır avucumda
Dönüyorum yüreğim tam ortasında
Dönüyorum mavi gece dolanır uyur kanalarımda
Elim tetikte
Vursam kendimi yokuşlara
Ölmeseydim aşk uğruna
Güneş doğsa saçlarıma
Sabaha çıksam oh ne ala
Elim tetikte

Elim Tetikte Şarkısı Hakkında Bilgi
Albüm Adı: Finnari Kakaraska
Albüm Yılı: 2015
Elim Tetikte Şarkısını Kim Söylüyor: Yasemin Mori
Elim Tetikte Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Korhan Futacı
Elim Tetikte Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Korhan Futacı
Elim Tetikte Şarkısını Düzenlemesi Kimin: Can Çankaya
Elim Tetikte Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:
Müzik Şirketi: Dokuz Sekiz Müzik

Sanatçı Yasemin Mori Kimdir Yasemin Mori Hakkında Kısa Bilgi
Yasemin Morinin Tam Adı: Yasemin Aygün Savgı
Yasemin Morinin Müzik Tarzı: Bağımsız Rock, Alternatif Rock
Yasemin Morinin doğum tarihi: 4 Mart 1982
Yasemin Morinin doğum yeri: Balıkesir
Yasemin isminin anlamı: Beyaz kırmızı sarı renklerde olan kokulu çiçek açan bir ağaçcık.
Yasemin İsmi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Yasemin Morinin Burcu: Balık