27 Ağustos 2016

Yasemin Morinin Söylediği Kadınlar Şarkısının Sözleri Kimin?

kadınlar gördüm elbise yok şarkısını kim söylüyor kadınlar sözleri kime ait kim yazdı
Kadınlar
Sözü Sözleri Kime Ait?
Yasemin Morinin Şarkısı Kadınlar Gördüm Elbise Yok Söz Müzik Kimin?

Yasemin Mori Kadınlar Sözleri
Kadınlar gördüm elbise yok
Sırları zehir gibi bana akıyor
Dikenli bu yollar yılanları tıslar
Sürünürler gecelerde kaçışın yok
Gülün dikenine battığım doğru
Beterin beteri de olabilir oldu
Aşkın mabedine kilit taşı koydum
Aldatma beni küçük yaratık
Ellerini havaya kaldır
Elmanın büyüsü sana tamdır
Dönsün dursun alem içinde
Ardına bakma beni kandır
Son bir kaç bin yıldır bu çekimin içindeyim
Galaktik bir hadise bu ben de merkezindeyim
Tanrı yazmış bunu kaçmak anlamsız
Kesin bir ip var ya da uçuyoruz biz
Ah başımı döndürüyorsun
Teslim ol
Parıldıyor ışıldıyor sfenkslerden mücevherlerden bile çılgın aşkımız
Meçhul gezegenlerde melanjın kökünü buldum ve erittim
Yudumla fıstıki bir makam çalacak
Prizmatik kuşlar uçacak
Meteorlar sıyırıp geçiyor
Kalbim güm güm atıyor
Ab-ı hayat bu iç içkudur
Finnari Kakaraska'ya doğru fantastik bir macera bu

Kadınlar Şarkısı Hakkında Bilgi
Albüm Adı: Finnari Kakaraska
Albüm Yılı: 2015
Kadınlar Şarkısını Kim Söylüyor: Yasemin Mori
Kadınlar Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Yasemin Mori
Kadınlar Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Yasemin Mori
Kadınlar Şarkısını Düzenlemesi Kimin: Can Çankaya
Kadınlar Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:
Müzik Şirketi: Dokuz Sekiz Müzik

Sanatçı Yasemin Mori Kimdir Yasemin Mori Hakkında Kısa Bilgi
Yasemin Morinin Tam Adı: Yasemin Aygün Savgı
Yasemin Morinin Müzik Tarzı: Bağımsız Rock, Alternatif Rock
Yasemin Morinin doğum tarihi: 4 Mart 1982
Yasemin Morinin doğum yeri: Balıkesir
Yasemin isminin anlamı: Beyaz kırmızı sarı renklerde olan kokulu çiçek açan bir ağaçcık.
Yasemin İsmi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Yasemin Morinin Burcu: Balık