30 Ekim 2016

Güliz Ayla nın Söylediği Sevgilim Şarkısının Sözleri Müziği Kimin?

Güliz Ayla Sevgilim Şarkısının Söz Müzik Kimin?
Sevgilim Şarkısının
Sözü Sözleri Kime Ait?
Sevgilim Şarkısı Güliz Ayla nın Sevgilim Sen Ne Dersen Kabul Şarkısının Sözleri Kimin?

Güliz Ayla Sevgilim Sözleri
Yolumuz uzun
Sen bana yaslan
Ben de sana gidelim
O gözler bana bakmayacaksa
Al canımı öleyim
Yüzünü sakın dökme
üzülme
Yüzüme bakma öyle
Arkanı sakın dönme
Susma
Anlat konuş benimle
Yolumuz uzun
Sen bana yaslan
Ben de sana gidelim
O gözler bana bakmayacaksa
Al canımı öleyim
Yüzünü sakın dökme
üzülme
Yüzüme bakma öyle
Arkanı sakın dönme
Susma
Anlat konuş benimle
Sevgilim sen ne dersen kabul
Tam teslimiyet sana mahsus
Söylediğin rica değil emir
Gönlüm sana hakkını verir
sozmuzikkimin.blogspot.com.tr
Sevgilim sen ne dersen kabul
Tam teslimiyet sana mahsus
Söylediğin rica değil emir
Gönlüm sana hakkını verir
Yüzünü sakın dökme
üzülme
Yüzüme bakma öyle
Arkanı sakın dönme
Susma
Anlat konuş benimle
Sevgilim sen ne dersen kabul
Tam teslimiyet sana mahsus
Söylediğin rica değil emir
Gönlüm sana hakkını verir
Sevgilim sen ne dersen kabul
Tam teslimiyet sana mahsus
Söylediğin rica değil emir
Gönlüm sana hakkını verir
Sevgilim sen ne dersen kabul
sozmuzikkimin.blogspot.com.tr
Tam teslimiyet sana mahsus
Söylediğin rica değil emir
Gönlüm sana hakkını verir

Sevgilim Şarkısı Hakkında Bilgi
* Albüm Adı: Güliz Ayla
Albüm Yılı: 2015
Müzik Şirketi: Sony Müzik
Sevgilim Şarkısını Kim Söylüyor: Güliz Ayla
Sevgilim Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Güliz Ayla
Sevgilim Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Güliz Ayla
Sevgilim Şarkısını Düzenlemesi Kimin:Efe Bahadır
Sevgilim Şarkısının Klip Yönetmeni Kim: Nihat Odabaşı

Sanatçı Güliz Ayla Kimdir Güliz Ayla Hakkında Kısa Bilgi
Güliz Ayla nın müzik tarzı: Pop
Güliz Ayla nın doğum tarihi: 27 Nisan 1988
Güliz Ayla nın doğum yeri: Samsun
Güliz isminin anlamı: Gül gibi güzel iz bırakan kız.
Güliz ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Güliz Ayla nın Burcu: Boğa