22 Ekim 2016

Harun Kolçak ve Tan Taşçı Düeti Gitme Seviyorum Şarkısının Sözleri Kimin?

gitme seviyorum sözleri kime ait gitme seviyorum sözlerini kim yazdı
Gitme Seviyorum
Sözü Sözleri Kime Ait?
Harun Kolçak ve Tan Taşçı Düet Şarkısı Gülme Ne Olur Gitme Seviyorum Söz Müzik Kimin?

Harun Kolçak ve Tan Taşçı Gitme Seviyorum Sözleri
TAN
Gönlüne sar beni sev sen sev beni
Yorgun düştüm yalnızlıktan
Aşkıma kapıl da gel sen gel bana
Kanım kaynar bakışından
Çıldırırım beni aramazsan öfkeler sarar
Gücüm kalmaz yok olamaz
Gülme sana böyle tutuldum diye
Sana bir ömür adadım diye
Gülme ne olur gitme seviyorum
Gülme sana böyle tutuldum diye
Sana bir ömür adadım diye
Gülme ne olur gitme seviyorum

HARUN KOLÇAK
Gönlüne sar beni sev sen sev beni
Yorgun düştüm yalnızlıktan
Aşkıma kapıl da gel sen gel bana
Kanım kaynar bakışından
Çıldırırım beni aramazsan öfkeler sarar
Gücüm kalmaz yok olamaz
Gülme sana böyle tutuldum diye
Sana bir ömür adadım diye
Gülme ne olur gitme seviyorum

TAN
Gülme sana böyle tutuldum diye
Sana bir ömür adadım diye
Gülme ne olur gitme seviyorum

HARUN KOLÇAK
Gülme sana böyle tutuldum diye
Sana bir ömür adadım diye
Gülme ne olur gitme seviyorum

TAN
Gülme sana böyle tutuldum diye
Sana bir ömür adadım diye
Gülme ne olur gitme seviyorum

Gitme Seviyorum Şarkısı Hakkında Bilgi
* Müzik Şirketi: Arpej Yapım
Albüm Adı: Çeyrek Asır
Albüm Yılı: 2016
Gitme Seviyorum Şarkısını Kim Söylüyor: Harun Kolçak ve Tan Taşçı
Gitme Seviyorum Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı:
Gitme Seviyorum Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Anonim
Gitme Seviyorum Şarkısını Düzenlemesi Kimin:
Gitme Seviyorum Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:

Sanatçı Harun Kolçak Kimdir Harun Kolçak Hakkında Kısa Bilgi
Tarzı: Pop
Harun Kolçakın doğum tarihi: 15 Temmuz 1955
Harun Kolçakın doğum yeri: İstanbul
Harun isminin anlamı: Parlayan, Hz. Musa peygamberin yine peygamber olan küçük kardeşinin adı.
Harun ismi Kuran'da Geçiyormu: Evet
Harun Kolçakın Burcu: Yengeç

Sanatçı Tan Taşçı Kimdir Tan Taşçı Hakkında Kısa Bilgi
Tarzı: Pop
Tan Taşçının doğum tarihi: 30 Ekim 1981
Tan Taşçının doğum yeri: Almanya - Hannover
Tan isminin anlamı: Güneş doğmadan önceki alacakaranlık, şafak vakti, sabah akşam esen rüzgar.
Tan ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Tan Taşçının Burcu: Akrep