10 Kasım 2016

Buray ın Söylediği Deli Divane Şarkısının Sözleri Müziği Kimin?

Buray ın Söylediği Deli Divane Şarkısının Sözleri Müziği Kimin?
Deli Divane Şarkısının
Sözü Sözleri Kime Ait?
Deli Divane Şarkısı Buray ın Deli Divane Şarkısının Sözleri Kimin?

Buray Deli Divane Sözleri
(Koro)
Yandım bir yare
Bulsak bir çare
Ah onu istiyor gönül deli divane

(Buray)
Faydasız nasihatler
Ne söylesen boşuna
Şu divane gönlüm rüyada
Sanki başka dünyadan
Işınlandı dünyama
O uzaydan ben alaturka
Yüreğime sorsalar
Hapis kalmış burada
Kaçacak ilk çıkan fırsatta
Beni kurtar Allah'ım
Daha çok tutulmadan
Gözlerim ışıklarında
Yandım bir yare
Bulsak bir çare
Ah onu istiyor gönül deli divane
Ah onu istiyor gönül deli divane

Buray ve Koro
Yandım bir yare
Bulsak bir çare
Ah onu istiyor gönül deli divane
Ah onu istiyor gönül deli divane

(Buray)
Yüreğime sorsalar
Hapis kalmış burada
Kaçacak ilk çıkan fırsatta
Beni kurtar Allah'ım
Daha çok tutulmadan
Gözlerim ışıklarında
Yandım bir yare
Bulsak bir çare
Ah onu istiyor gönül deli divane

(Buray ve Koro)
Yüreğime sorsalar
Hapis kalmış burada
Kaçacak ilk çıkan fırsatta
Beni kurtar Allah'ım
Daha çok tutulmadan
Gözlerim ışıklarında
Yandım bir yare
Bulsak bir çare
Ah onu istiyor gönül deli divane
Ah onu istiyor gönül deli divane
Yandım bir yare
Bulsak bir çare
Ah onu istiyor gönül deli divane
Yandım bir yare
Bulsak bir çare
Ah onu istiyor gönül deli divane
Ah onu istiyor gönül deli divane

(Buray)
Bak taş koyuyor herkes yoluma
Kaldım bi çare

Deli Divane Şarkısı Hakkında Bilgi
* Albüm Adı: Sahiden
Albüm Yılı: 2016
Müzik Şirketi: Sony Müzik
Deli Divane Şarkısını Kim Söylüyor: Buray
Deli Divane Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Gözde Ançel
Deli Divane Şarkısının Müziğini Kim Yaptı:Buray ve Gözde Ançel
Deli Divane Şarkısını Düzenlemesi Kimin: Bahadır Tanrıvermiş
Deli Divane Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:

Sanatçı Buray Kimdir Buray Hakkında Kısa Bilgi
Tarzı: Pop
Buray ın Tam Adı: Buray Hoşsöz
Buray ın doğum tarihi:15 Haziran 1984
Buray ın doğum yeri: Kıbrıs Lefkoşa
Buray isminin anlamı: Ayın etrafındaki en parlak ışık
Buray ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Buray ın Burcu: İkizler