10 Kasım 2016

Buray ın Söylediği Gül Goncalar Şarkısının Sözleri Müziği Kimin?

Buray ın Söylediği Gül Goncalar Şarkısının Sözleri Müziği Kimin?
Gül Goncalar Şarkısının
Sözü Sözleri Kime Ait?
Gül Goncalar Şarkısı Buray ın Gül Goncalar Türküsünün Sözleri Kimin?

Buray Gül Goncalar Türkü Sözleri

Köprücük kemiğine gül goncalar taktığım
Köprücük kemiğine gül goncalar taktığım
Ben sevdim sen ağlattın
Revamıydı yaptığın
Revamıydı yaptığın
Revamıydı yaptığın
Sevdam dedim can dedim
Yoklukum zordur benim
Ben bir seni sevmeye
Dostu kardeşi sildim
Vuruldum bu çarklara
Düştüm karanlıklara
Ben bir yeşil selviydim
Kırıldım sarılara
Köprücük kemiğine gül goncalar taktığım
sozmuzikkimin.blogspot.com.tr
Köprücük kemiğine gül goncalar taktığım
Ben sevdim sen ağlattın
Revamıydı yaptığın
Revamıydı yaptığın
Revamıydı yaptığın
Sevdam dedim can dedim
Yoklukum zordur benim
Ben bir seni sevmeye
Dostu kardeşi sildim
Vuruldum bu çarklara
Düştüm karanlıklara
Ben bir yeşil selviydim
Kırıldım sarılara
Köprücük kemiğine gül goncalar taktığım
Köprücük kemiğine gül goncalar taktığım
sozmuzikkimin.blogspot.com.tr
Ben sevdim sen ağlattın
Revamıydı yaptığın
Revamıydı yaptığın
Revamıydı yaptığın
Sevdam dedim can dedim
Yoklukum zordur benim
Ben bir seni sevmeye
Dostu kardeşi sildim
Vuruldum bu çarklara
Düştüm karanlıklara
Sevdan dedim can dedim
Anlamadın ne fayda

Gül Goncalar Şarkısı Hakkında Bilgi
* Albüm Adı: Sahiden
Albüm Yılı: 2016
Müzik Şirketi:
Gül Goncalar Şarkısını Kim Söylüyor: Buray
Gül Goncalar Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Bülent Fevzioğlu
Gül Goncalar Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Turgay Salim
Gül Goncalar Şarkısını Düzenlemesi Kimin:  Buray
Gül Goncalar Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:

Sanatçı Buray Kimdir Buray Hakkında Kısa Bilgi
Tarzı: Pop
Buray ın Tam Adı: Buray Hoşsöz
Buray ın doğum tarihi:15 Haziran 1984
Buray ın doğum yeri: Kıbrıs Lefkoşa
Buray isminin anlamı: Ayın etrafındaki en parlak ışık
Buray ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Buray ın Burcu: İkizler