11 Kasım 2016

Buray Sen Hala Sokağımda Sözleri, Sen Hala Sokağımda Şarkısının Söz Müzik Kimin?

Buray Sen Hala Sokağımda Sözleri, Sen Hala Sokağımda Şarkısının Söz Müzik Kimin?
Sen Hala Sokağımda Şarkısının
Sözü Sözleri Kime Ait?
Sen Hala Sokağımda Şarkısı Buray ın Sen Hala Sokağımda Uzanıp Yatağımda Şarkısının Sözleri Kimin?

Buray Sen Hala Sokağımda Sözleri
İçimde aşk kaldı hüzünle yaşlandım
Bana dönme ihtimaline telaşlandım
Gözümde yaş kaldı kederle dolaştım
Beni sevme ihtimaline fenalaştım
Biraz alacalı gece
Karanlığa bürünmece
Yastıklara gömülmece oynuyorum
Biraz alacalı başım
Karanlıklar arkadaşım
Sarılmışım hayaline ağlıyorum
Sen hala sokağımda
Uzanıp yatağımda
Gönlümün batağında
Saplanıp kaldım
Sen hala sokağımda
Uzanıp yatağımda
Benim en uzağımda
Hem yanımdasın
Hani derler bekle bekle
Bir gün yok olur içimden
Acıları ekle ekle
Belki devrilir en üstten
Korkarım boğuyor sen yokken
Herşeyinle gel yeniden
Yada git sevgimden
Sen hala sokağımda
Uzanıp yatağımda
Gönlümün batağında
Saplanıp kaldım
Sen hala sokağımda
Uzanıp yatağımda
Benim en uzağımda
Hem yanımdasın
Sen hala sokağımda
Uzanıp yatağımda
Gönlümün batağında
Saplanıp kaldım
Sen hala sokağımda
Uzanıp yatağımda
Benim en uzağımda
Hem yanımdasın

Sen Hala Sokağımda Şarkısı Hakkında Bilgi
* Albüm Adı: Sahiden
Albüm Yılı: 2016
Müzik Şirketi: Sony Müzik
Sen Hala Sokağımda Şarkısını Kim Söylüyor: Buray
Sen Hala Sokağımda Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Gözde Ançel
Sen Hala Sokağımda Şarkısının Müziğini Kim Yaptı:Buray ve Gözde Ançel
Sen Hala Sokağımda Şarkısını Düzenlemesi Kimin: Bahadır Tanrıvermiş
Sen Hala Sokağımda Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:

Sanatçı Buray Kimdir Buray Hakkında Kısa Bilgi
Tarzı: Pop
Buray ın Tam Adı: Buray Hoşsöz
Buray ın doğum tarihi:15 Haziran 1984
Buray ın doğum yeri: Kıbrıs Lefkoşa
Buray isminin anlamı: Ayın etrafındaki en parlak ışık
Buray ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Buray ın Burcu: İkizler