28 Kasım 2016

Narda Afrika nın Söylediği Zorba Şarkısının Söz Müzik Kime Ait?

Narda Afrika Zorba Sözleri İşte geldik filmin sonuna Adam yerine koymak istemem seni Ve intikam çiçekse bende bahçesi Plaklarım sende ver hemen geri Senden bana kalan iki küçük kedi şimdi Ansızın çekip de gittin izledim
Zorba Şarkısının
Sözü Sözleri Kime Ait?
Zorba Şarkısının Sözleri Narda Afrika Zorba Söz Müzik Kimin?

Narda Afrika Zorba Sözleri
İşte geldik filmin sonuna
Adam yerine koymak istemem seni
Ve intikam çiçekse bende bahçesi
Plaklarım sende ver hemen geri
Senden bana kalan iki küçük kedi şimdi
Ansızın çekip de gittin izledim
Göm hadi vicdanını bu kalbin altına zorba
Yıka ellerini yıka günahların aksın
Hayallerin zindanlara demir atsın
Annen bile sevmedi seni benim kadar zorba
Gökkuşağını göremedik diyorsun
Renk körüyüm ben bilmiyor musun
Başlarım bu aşkın ızdırabına
Utanmadan şimdi ağlıyor musun

Zorba Şarkısı Hakkında Bilgi
* Albüm Adı:
Albüm Yılı: 2016
Müzik Şirketi: Esen Müzik
Zorba Şarkısını Kim Söylüyor: Narda Afrika Grubu
Zorba Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Barış Başarol
Zorba Şarkısının Müziğini Kim Yaptı:Barış Başarol
Zorba Şarkısının Düzenlemesi Kimin:
Zorba Şarkısının Klip Yönetmeni Kim: Şükrü Gürsoy

Narda Afrika Hakkında Kısa Bilgi
Narda Afrika Üyeleri: Barış Başarol, Onur Erdem Erdur, Görkem Atakul, Şah Cihan İngin
Narda Afrikanin Kuruluş Tarihi: ?
Grubun Adı Neden Narda Afrika: ?
Narda Afrika Tarzı: Pop, Rock