11 Aralık 2016

Fettah Can ın Söylediği Olan Bize Oldu Şarkısının Sözleri Kimin?

Fettah Can ın Söylediği Olan Bize Oldu Şarkısının Sözleri Kimin?
Olan Bize Oldu Şarkısının
Sözü Sözleri Kime Ait?
Olan Bize Oldu Şarkısı Fettah Can ın Olan Bize Oldu Şarkısının Sözleri

Fettah Can Olan Bize Oldu Sözleri
Kabul ediyorum
Bu hatalar zincirinin son halkası benim
Kabul ediyorum
Kırılan kalbinin izlerinin çoğu benim
Gözyaşında üzgün bakışında
Dağılan yine benim
İstesen de istemesen de
Benim suçum yok desen de
Aklından gelip geçmesem de
Olan sana olan bana
Olan bize oldu

Olan Bize Oldu Şarkısı Hakkında Bilgi
* Albüm Adı: Sen En Çok Aşksın
Albüm Yılı: 2016
Müzik Şirketi: Dokuz Sekiz Müzik
Olan Bize Oldu Şarkısını Kim Söylüyor: Fettah Can
Olan Bize Oldu Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Fettah Can
Olan Bize Oldu Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Fettah Can
Olan Bize Oldu Şarkısını Düzenlemesi Kimin: Fettah Can
Olan Bize Oldu Şarkısının Klip Yönetmeni Kim: İmre Haydaroğlu

Sanatçı Fettah Can Kimdir Fettah Can Hakkında Kısa Bilgi
Tarzı: Pop müzik, Arabesk müzik
Fettah Canın doğum tarihi:12 Ekim 1975
Fettah Canın doğum yeri:Bursa Karacabey
Fettah isminin anlamı:Allah'ın 99 Esmasından biri,üstün gelmiş, zafer kazanmış, fetheden.
Fettah ismi Kuran'da Geçiyormu: Evet
Fettah Canın Burcu:Terazi