01 Temmuz 2016

Kibariyenin Söylediği Seni Çok Seviyorum Dön Desem Dönemezsin Şarkısı Kimin?

kibariye seni çok seviyorum sözü sözleri
Kibariye Seni Çok Seviyorum Sözleri
Kibariyenin Şarkısı Seni Çok Seviyorum Sev Desem Sevemezsin Söz Müzik Kimin?

Seni Çok Seviyorum (Seni Çok Özlüyorum) SÖZLERİNİN TAMAMI
Diken diken batıyor sensizlik
Kalbime hükmediyor ayrılık
Gönlüme zor geliyor yaşamak
Senden sonra gülemedik
seni çok özlüyorum
Acılarımın haddi hesabı yok
Mutluluğuma inan bir tanık yok
Yüzümde bir gamzen tebessümün yok
Senden sonra gülemedim
Dön desem dönemezsin
Sev desem sevemezsin
Seni çok özlüyorum
Dünyanın kahrını
Can evim olmadan inan hiç çekemiyorum

Seni Çok Seviyorum Şarkısı Hakkında Bilgi
Seni Çok Seviyorum Şarkısını Kim Söylüyor: Kibariye
Seni Çok Seviyorum Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Ercan Demirel
Seni Çok Seviyorum Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Ercan Demirel
Seni Çok Seviyorum Şarkısının Aranjörü Kim: -
Seni Çok Seviyorum Şarkısının Klip Yönetmeni Kim: -
Müzik Şirketi: Avrupa Müzik

Sanatçı Kibariye Kimdir? Kibariye Hakkında Kısa Bilgi
Kibariye'nin doğum tarihi: 10 Ağustos 1960
Kibariye'nin doğum yeri:Manisa Akhisar
Kibariye'nin Tam adı: Bahriye Tokmak
Kibariye isminin anlamı: Davranış, düşünce, duygu, ince, nazik, seçkin, değerli, zengin, soylu.
Kibariye'nin Burcu: Aslan