08 Ağustos 2016

Koray Avcının Söylediği Hoş Geldin Şarkısının Sözleri Kimin?

koray avcı 2016 hoşgeldin sözü müziği kimin
Hoş Geldin Sözü Sözleri
Koray Avcının Şarkısı Bugün Dağların Dumanı Aralandı Hoşgeldin Söz Müzik Kimin?

Koray Avcı Hoşgeldin Sözleri
Bugün dağların dumanı aralandı, hoş geldin
Ah ışıklar içinde kaldım, yandım efendim
Sen bana yangın ol efendim, ben sana rüzgar
Tutuşsun gün, yansın geceler, zamanımız dar
Sen bana geç geldin, ben sana erken
Tutuşsun gün, yansın geceler, vaktimiz varken
Bugün günlerden güzellik, sefa geldin, hoş geldin
Ah bu yağmur yalnızlığımmış, dindim efendim
Sen bana yangın ol efendim, ben sana rüzgar
Tutuşsun gün, yansın geceler, zamanımız dar
Sen bana geç kaldın, ben sana erken
Soyunsun gün, sarsın geceler, vaktimiz varken

Hoş Geldin Şarkısı Hakkında Bilgi
Hoş Geldin Şarkısını Kim Söylüyor: Koray Avcı
Hoş Geldin Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Hüsnü Arkan
Hoş Geldin Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Hüsnü Arkan
Hoş Geldin Şarkısını Düzenlemesi Kimin: Tarık Ceran
Hoş Geldin Şarkısının Klip Yönetmeni Kim: Hasan Kuyucu
Müzik Şirketi: Dokuz Sekiz Müzik

Sanatçı Koray Avcı Kimdir Koray Avcı Hakkında Kısa Bilgi
Koray Avcının doğum tarihi: 1 Ocak 1990
Koray Avcının doğum yeri: Ankara (Aslen Erzincan)
Koray isminin anlamı: Ateşli, canlı, hareketli erkek, iyice kor rengine gelen ay.
Koray ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Koray Avcının Burcu: Oğlak