11 Kasım 2016

Buray Sahiden Şarkısı, Buray Sahiden Söz Müzik Kimin?

Buray Sahiden Şarkısı, Buray Sahiden Söz Müzik Kimin?
Sahiden Şarkısının
Sözü Sözleri Kime Ait?
Sahiden Şarkısı Buray ın Sahiden Doğruymuş Söylenenler Şarkısının Sözleri Kimin?

Buray Sahiden Sözleri
Sahiden sevmemiş beni meğerse
Bilmeden geçmişim hayatından
Bir iz bırakmadan
Bir söz bırakmadan
Sahiden doğruymuş söylenenlerden
Bir defa çıkmamış adım ağzından
Sahiden bir hiçmişim nazarında
Öylesine geçmiş zaman
sozmuzikkimin.blogspot.com.tr
Bu gece tutmayın ateşi
Yanacak biraz daha
Biraz daha cehennem olsun hayat
Kurtulurum sabaha
Bu gece tutmayın beni
Denizlere yakarım belki
Ağlarım haykıra haykıra
Gönderin sulara
Bu gece tutmayın beni
Gözlerimde kanlar olsun
Hiç kimse silmesin gözyaşımı
Bana ders olsun
Bu gece acısın canım
Bir daha acımasın
Bunu bana yaşatan her gece
Böyle kahrolsun
Oooooof
Bir daha mümkün değil sevda
Oooooof
Gölgesi geçmesin yanımdan
sozmuzikkimin.blogspot.com.tr
Sahiden doğruymuş söylenenlerden
Bir defa çıkmamış adım ağzından
Sahiden bir hiçmişim nazarında
Öylesine geçmiş zaman
Bu gece tutmayın ateşi
Yanacak biraz daha
Biraz daha cehennem olsun hayat
Kurtulurum sabaha
Bu gece tutmayın beni
Denizlere yakarım belki
Ağlarım haykıra haykıra
Gönderin sulara
Bu gece tutmayın beni
Gözlerimde kanlar olsun
Hiç kimse silmesin gözyaşımı
Bana ders olsun
Bu gece acısın canım
Bir daha acımasın
Bunu bana yaşatan her gece
Böyle kahrolsun

Sahiden Şarkısı Hakkında Bilgi
* Albüm Adı: Sahiden
Albüm Yılı: 2016
Müzik Şirketi: Sony Müzik
Sahiden Şarkısını Kim Söylüyor: Buray
Sahiden Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Gözde Ançel
Sahiden Şarkısının Müziğini Kim Yaptı:Buray ve Gözde Ançel
Sahiden Şarkısını Düzenlemesi Kimin: Bahadır Tanrıvermiş
Sahiden Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:

Sanatçı Buray Kimdir Buray Hakkında Kısa Bilgi
Tarzı: Pop
Buray ın Tam Adı: Buray Hoşsöz
Buray ın doğum tarihi:15 Haziran 1984
Buray ın doğum yeri: Kıbrıs Lefkoşa
Buray isminin anlamı: Ayın etrafındaki en parlak ışık
Buray ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Buray ın Burcu: İkizler