18 Temmuz 2016

Selma İstanbullunun Sevme Dediler Sevdim Sözleri

selma istanbullunun sevme dediler sevdim söz müzik kimin
Sevme Dediler Sevdim Sözleri
Selma İstanbullunun Şarkısı Sevme Dediler Sevdim Kül Oldum Yana Yana Söz Müzik Kimin?

Selma İstanbullu Sevme Dediler Sevdim Sözleri
Kimsenin günahı suçu yok bunda
Ben kendi kendimi ateşe attım
Kimsenin günahı suçu yok bunda
Ben kendi kendimi ateşe attım
Gözlerim gördü
Gönlümde sevdi
Ben bunu istedim
Ben buna yandım
Sevme dediler sevdim
Kül oldum yana
İçme dediler içtim
Bu dertler azdır bana
Sevme dediler sevdim
Kül oldum yana
İçme dediler içtim
Bu dertler azdır bana
Artık ben bu yoldan geri dönemem
Bu benim kaderim bu benim bahtım
Artık ben bu yoldan geri dönemem
Bu benim kaderim bu benim bahtım
Ölüm olsada aşkımın cezası
Ben bu cezaya dünden razıyım
Sevme dediler sevdim
Kül oldum yana
İçme dediler içtim
Bu dertler azdır bana
Sevme dediler sevdim
Kül oldum yana
İçme dediler içtim
Bu dertler azdır bana

Sevme Dediler Sevdim Şarkısı Hakkında Bilgi
Sevme Dediler Sevdim Şarkısını Kim Söylüyor: Selma İstanbullu
Sevme Dediler Sevdim Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı:
Sevme Dediler Sevdim Şarkısının Müziğini Kim Yaptı:
Sevme Dediler Sevdim Şarkısını Aranjörü Kim:
Sevme Dediler Sevdim Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:
Müzik Şirketi:

Sanatçı Selma İstanbullu Kimdir Selma İstanbullu Hakkında Kısa Bilgi
Selma İstanbullunun doğum tarihi: Bilinmiyor
Selma İstanbullunun doğum yeri: Bilinmiyor
Selma isminin anlamı: Barış içinde olma, huzur, erinç, güzel, hoş kadın.
Selma ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Selma İstanbullunun Burcu: Bilinmiyor