26 Ağustos 2016

Ercüment Vuralın Söylediği Hata Şarkısının Sözleri Kimin?

ercüment sende benim hatalarımdan birisin sözleri kime ait kim yazdı
Hata
Sözü Sözleri Kime Ait?
Ercüment Vuralın Şarkısı Sende Benim Hatalarımdan Birisin Söz Müzik Kimin?

Ercüment Vural Hata Sözleri
Kalınca sebepsiz bir başıma
Hatıralar beynimde dans ediyor
Günahlarım dizilip bir bir karşıma
Sanki birer birer intikam alıyor
Yüreğimden zincire vurulmuşum
Anılar her bir halkayı bağlıyor
Ben duygularımın esiri olmuşum
Hatalar yalan duygularda başlıyor
Sen de benim hatalarımdan birisin
Sen en büyük günahların bedelisin
Senin için harcanan zamana yazık
Sen en güzel duyguların katilisin
İstemem seni ne sevgini, ne kendini
İstemem ben bu hayatın sözüm ona pembe rengini

Hata Şarkısı Hakkında Bilgi
Albüm Adı: Ercüment Vural Sunar
Albüm Yılı: 2016
Hata Şarkısını Kim Söylüyor: Ercüment Vural
Hata Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Sezen Aksu
Hata Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Sezen Aksu
Hata Şarkısını Düzenlemesi Kimin: Ercüment Vural
Hata Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:
Müzik Şirketi: Dokuz Sekiz Müzik

Sanatçı Ercüment Vural Kimdir Ercüment Vural Hakkında Kısa Bilgi
Tarzı: Türkçe Pop
Ercüment Vuralın doğum tarihi: 17 Kasım 1959
Ercüment Vuralın doğum yeri: Samsun
Ercüment isminin anlamı: Onurlu, şerefli, saygın kişi.
Ercüment ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Ercüment Vuralın Burcu: Akrep